Przedsiębiorcze i odważne - spotkanie kobiet. Zdobywaj wiedzę, poszerzaj kompetencje – rozwijaj się razem z nami! Menagerki dzielą się praktyczną wiedzą biznesową, z zakresu sprzedaży, komunikacji, motywacji, rozwoju osobistego.
Ekspertki
Ewa Piotrowska
Dyrektor sprzedaży, menager zespołu
Założycielka i osoba odpowiedzialna za koncepcje Przedsiębiorcze i Odważne. Od 15 lat na stanowisku Dyrektora Sprzedaży w różnych spółkach. Jestem praktykiem z zakresu sprzedaży, skutecznej komunikacji z klientem i budowania społeczności biznesowej. Od 20 lat aktywnie sprzedaje, a także buduje zespoły sprzedażowe. Tworzę strategię sprzedażowe i wdrażam nowe produkty na rynek. Motywuję, inspiruję i uczę aktywnego działania, wszystkich, którzy chcą więcej sprzedawać i osiągać lepsze efekty biznesowe. Sprzedaż to moja praca i pasja. Jestem aktywnym dyrektorem sprzedaży z konwersją 53% pozyskanych klientów. Prowadzi platformę szkoleniową Biznesowe DNA sprzedaż. Organizowałam kilka eventów biznesowych dla firm, z którymi pracowałam. Pasjonatka relacji i łączenia kontaktów międzyludzkich.
Ewa Nowak-Iskra
Dyrektor Regionu Dolnośląskiego BGK.
Współzałożycielka "Przedsiębiorcze i odważne". Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Z sektorem bankowym związana od ponad 20tu lat. W tym czasie kierowała zespołami bankowości korporacyjnej odpowiedzialnymi za relacje z małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w największych instytucjach finansowych w Polsce. Obecnie stoi na czele Regionu Dolnośląskiego Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą we Wrocławiu. Realizuje misję BGK uczestnicząc w inwestycjach i inicjatywach ważnych z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego Dolnego Śląska łącząc środowiska samorządowe, przedsiębiorców i świat nauki. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu o specjalności studia europejskie, MBA na Wielkopolskiej Szkole Bankowej oraz IESE Business School.
Anna Sobczak
Psycholog i certyfikowany Life i Business Coach
Przez 20 lat pracowała w różnych korporacjach w departamentach sprzedaży i rozwoju biznesu, po czym zdecydowała się zostać psychologiem i certyfikowanym Life & Business Coachem Teraz wspiera Klientów w osiąganiu ich celów i poprawianiu wyników. Znajomość psychologii i technik coachingowych w połączeniu z doświadczeniem zawodowym, a także osobiste doświadczenie w relacjach międzyludzkich, pozwala jej zapewnić Klientom optymalne wyniki współpracy.
WIOLA SAMBORSKA Manager CEE Hydropolis
Specjalistka i trenerka ds. komunikacji marketingowej i public relations. Była dyrektorką Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Wcześniej kierowała działem komunikacji i biurem prasowym Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016. Przez ponad siedem lat dyrektorka Biura Promocji oraz rzeczniczka prasowa Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Za prowadzoną działalność wielokrotnie nagradzana, m.in. prestiżowym wyróżnieniem “proMYK” (pierwszy w Polsce projekt “Promocja i edukacja poprzez kulturę”). Współautorka projektu “Model of Community Promotion”, nagrodzonego w konkursie EUPRIO AWARD za najlepsze przedsięwzięcie public relations, realizowane przez specjalistów ze szkół wyższych. Związana również z branżą finansową, gdzie – jako pełnomocniczka Zarządu ds. PR i szefowa działu marketingu – odpowiadała m.in. za wprowadzenie na rynek marki Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej.
Agnieszka Korzeniowska dyrektorka marketingu ZOO Wrocław
Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Od ponad 20 lat związana z branżą mediów i marketingu. Połowę swojej pracy zawodowej poświęciła zajmowaniu się PR-em kryzysowym, z 8 osiem lat jako rzeczniczka prasowa Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu. To tam rozpoczęła przygodę z CSR-em i zrównoważonym rozwojem, którą kontynuuje jako dyrektorka marketingu ZOO Wrocław. Wykładowczyni studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Anna Głowacka, managerka ds. optymalizacji procesów w firmie Kruk SA.
Pasjonatka Lean i Agile, Mentorka, Trenerka, Menager ds. Doskonalenia Procesów Biznesowych.
Działam i doskonalę się w trzech uzupełniających się wzajemnie obszarach. Zajmuję się doskonaleniem procesów zgodnie z
filozofią Lean i Agile. Od kilku lat współpracuję z zespołem biznesowym w roli menadżera, z zespołem IT w roli Product Ownera.
Dopełnieniem jest Change Management, którego tajniki dają mi wsparcie w przeprowadzeniu pracowników przez zmianę.
Kocham pracę z ludźmi, spełniam się podczas prowadzenia szkoleń, warsztatów. Ciągle szukam inspiracji i mam apetyt na
rozwój.
Julia Janowska - żeglarka i managerka
Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawodowo zajmuje się koordynacją projektów w obszarach kultury i marketingu. Współpracowała z korporacjami, organizacjami pozarządowymi, Urzędem Miejskim Wrocławia. Ponad dekadę prowadziła uliczną galerię Szewska Pasja we Wrocławiu, była właścicielką kawiarni, producentką wystaw sztuk wizualnych, realizowała wydarzenia kulturalne, artystyczne i komercyjne. Współpracowała z Markiem Kamińskim jako koordynator wyprawy. Obecnie sprawuje opiekę nad programem kulturalnym w Concordia Design Wrocław. Jest też matką nastolatki. Jej pasją jest żeglarstwo morskie. Pasja ta stała się nowym zawodem i od kilku lat zajmuje się przeprowadzaniem ekskluzywnych jachtów żaglowych w obrębie Morza Śródziemnego, Atlantyku, Karaibów i USA.
Komitet organizacyjny
Kamila Szado - prowadząca spotkania,
odpowiedzialna za obszar marketingu
Od 14 lat odpowiedzialna za aktywną sprzedaż B2B i opiekę nad klientem biznesowym. Od początku kariery zawodowej związana z pracą w korporacjach gdzie zarządzała zespołami sprzedażowymi. Obecnie pracuje w jednej ze spółek Grupy Impel zajmującej się outsourcingiem usług kadrowo-płacowych i księgowych. Jest cierpliwym słuchaczem i każdy może liczyć na jej pomoc i dobrą radę.
Joanna Rychlicka - prowadząca spotkania i podcast,
koordynatorka kontaktu uczestniczkami
Project manager z kilkuletnim doświadczeniem. Od początku kariery zawodowej związana z usprawnianiem procesów biznesowych, zarządzaniem projektami i zmianą. Prowadziła projekty doskonalące w zakresie, m.in. relokacji obiektów administracyjnych, wdrażania usług outsourcingowych, czy systemu informatycznego. Od 2017 związana z usprawnianiem procesów w obszarze gospodarowania środkami trwałymi. Przez 2 lata obejmowała stanowisko koordynatora zarządzając zespołem, którego głównym zadaniem był nadzór nad administracyjną częścią majątku organizacji. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu o specjalności zarządzanie projektami. Ukończyła studia podyplomowe Robotic Process Automation. Od 2020 pełni rolę ambasadora robotyzacji i koordynuje pracę wirtualnego zespołu RPA w MPWiK S.A. we Wrocławiu. Specjalizuje się w doskonaleniu procesów oraz ich analizie pod automatyzację i robotyzację.
Adelina Ottlik -odpowiedzialna za
kontakty z partnerami biznesowymi
Dyrektor Rozwoju Regionu Dolnośląskiego Banku Gospodarstwa Krajowego. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, posiada dyplom Dyplom SDA Bocconi School of Management, obecnie studentka studiów Master of Business Administration w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Od 18-stu lat związana z bankowością korporacyjną, odpowiedzialna m.in. za współpracę z przedsiębiorstwami, samorządami i podmiotami sektora medycznego w szczególności w zakresie finansowania projektów inwestycyjnych. Posiada doświadczenie trenerskie w zakresie analizy finansowej i strukturyzowania transakcji kredytowych – prowadziła bankowe szkolenia wewnętrzne oraz zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.