Specjalistka i trenerka ds. komunikacji marketingowej i public relations. Była dyrektorką Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Wcześniej kierowała działem komunikacji i biurem prasowym Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016. Przez ponad siedem lat dyrektorka Biura Promocji oraz rzeczniczka prasowa Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Za prowadzoną działalność wielokrotnie nagradzana, m.in. prestiżowym wyróżnieniem “proMYK” (pierwszy w Polsce projekt “Promocja i edukacja poprzez kulturę”). Współautorka projektu “Model of Community Promotion”, nagrodzonego w konkursie EUPRIO AWARD za najlepsze przedsięwzięcie public relations, realizowane przez specjalistów ze szkół wyższych. Związana również z branżą finansową, gdzie – jako pełnomocniczka Zarządu ds. PR i szefowa działu marketingu – odpowiadała m.in. za wprowadzenie na rynek marki Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej.
Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Od ponad 20 lat związana z branżą mediów i marketingu. Połowę swojej pracy zawodowej poświęciła zajmowaniu się PR-em kryzysowym, z 8 osiem lat jako rzeczniczka prasowa Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu. To tam rozpoczęła przygodę z CSR-em i zrównoważonym rozwojem, którą kontynuuje jako dyrektorka marketingu ZOO Wrocław. Wykładowczyni studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Od prawie 20 lat aktywnie działa w przestrzeniach marketingu i sprzedaży. Biznesową praktykę i pracę „w polu” nieustannie uzupełniam dobą teorią. Prowadzi badania z zakresu CEO brandingu na Wydziale Zarządzania UW. Wykłada na Executive MBA KUL, UW oraz Collegium Civitas. Szkoliłam się u Setha Godina, jest facylitatorem oraz trenerem, który ma za sobą setki godzin spędzonych na sali szkoleniowej. Jednym zdaniem: wdraża, konsultuję i wspiera budowanie silnych marek osobistych i firmowych.
Relacje się buduje. Znajomości się zdobywa. Nic nie zastąpi osobistych spotkań. Spotkania i rozmowy z osobami, których wystąpienia nas zainteresowały, to klucz do rozwoju.