Przedsiębiorcze i odważne – spotkanie kobiet biznesu.
Zdobywaj wiedzę, poszerzaj kompetencje – rozwijaj się razem z nami!
Managerki dzielą się praktyczną wiedzą biznesową, z zakresu sprzedaży, komunikacji, motywacji, rozwoju osobistego.
Zespół organizacyjny Wrocław
Ewa Piotrowska
Dyrektor sprzedaży, menager zespołu
Założycielka i osoba odpowiedzialna za koncepcje Przedsiębiorcze i Odważne. Od 15 lat na stanowisku Dyrektora Sprzedaży w różnych spółkach. Jest praktykiem z zakresu sprzedaży, skutecznej komunikacji z klientem i budowania społeczności biznesowej.
Od 20 lat aktywnie sprzedaje, a także buduje zespoły sprzedażowe. Tworzy strategię sprzedażowe i wdraża nowe produkty na rynek. Motywuję, inspiruję i uczę aktywnego działania, wszystkich, którzy chcą więcej sprzedawać i osiągać lepsze efekty biznesowe. Sprzedaż to jej praca i pasja. Jest aktywnym dyrektorem sprzedaży z konwersją 53% pozyskanych klientów. Prowadzi platformę szkoleniową Biznesowe DNA sprzedaż. Organizowała wiele eventów biznesowych dla firm, z którymi pracowałam. Pasjonatka relacji i łączenia kontaktów międzyludzkich. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, o kierunku Zarządzanie Sprzedażą, a także Kluczowe Kompetencje Menagera. Obecnie pracuje w największej firmie outsourcingowej, w Grupie Impel na stanowisku dyrektora sprzedaży usług BPO.
Ewa Nowak-Iskra
Dyrektor Regionu Dolnośląskiego BGK.
Współzałożycielka „Przedsiębiorcze i odważne”. Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Z sektorem bankowym związana od ponad 20tu lat. W tym czasie kierowała zespołami bankowości korporacyjnej odpowiedzialnymi za relacje z małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w największych instytucjach finansowych w Polsce. Obecnie stoi na czele Regionu Dolnośląskiego Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą we Wrocławiu. Realizuje misję BGK uczestnicząc w inwestycjach i inicjatywach ważnych z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego Dolnego Śląska łącząc środowiska samorządowe, przedsiębiorców i świat nauki. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu o specjalności studia europejskie, MBA na Wielkopolskiej Szkole Bankowej oraz IESE Business School.
Kamila Szado – prowadząca spotkania,
odpowiedzialna za obszar marketingu
Od 14 lat odpowiedzialna za aktywną sprzedaż B2B i opiekę nad klientem biznesowym. Od początku kariery zawodowej związana z pracą w korporacjach gdzie zarządzała zespołami sprzedażowymi. Obecnie pracuje w jednej ze spółek Grupy Impel zajmującej się outsourcingiem usług kadrowo-płacowych i księgowych. Jest cierpliwym słuchaczem i każdy może liczyć na jej pomoc i dobrą radę.
Joanna Rychlicka – prowadząca spotkania i podcast, PM projektu
Project manager z kilkuletnim doświadczeniem. Od początku kariery zawodowej związana z usprawnianiem procesów biznesowych, zarządzaniem projektami i zmianą. Prowadziła projekty doskonalące w zakresie, m.in. relokacji obiektów administracyjnych, wdrażania usług outsourcingowych, czy systemu informatycznego. Od 2017 związana z usprawnianiem procesów w obszarze gospodarowania środkami trwałymi. Przez 2 lata obejmowała stanowisko koordynatora zarządzając zespołem, którego głównym zadaniem był nadzór nad administracyjną częścią majątku organizacji. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu o specjalności zarządzanie projektami. Ukończyła studia podyplomowe Robotic Process Automation. Od 2020 pełni rolę ambasadora robotyzacji i koordynuje pracę wirtualnego zespołu RPA w MPWiK S.A. we Wrocławiu. Specjalizuje się w doskonaleniu procesów oraz ich analizie pod automatyzację i robotyzację.
Adelina Ottlik – odpowiedzialna za
operacyjne przygotowanie spotkań
Dyrektor Rozwoju Regionu Dolnośląskiego Banku Gospodarstwa Krajowego. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, posiada dyplom Dyplom SDA Bocconi School of Management, obecnie studentka studiów Master of Business Administration w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Od 18-stu lat związana z bankowością korporacyjną, odpowiedzialna m.in. za współpracę z przedsiębiorstwami, samorządami i podmiotami sektora medycznego w szczególności w zakresie finansowania projektów inwestycyjnych. Posiada doświadczenie trenerskie w zakresie analizy finansowej i strukturyzowania transakcji kredytowych – prowadziła bankowe szkolenia wewnętrzne oraz zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Małgorzata Winnicka – odpowiedzialna za
kontakty z partnerami biznesowymi
Doświadczona managerka sprzedaży. Przez wiele lat była dyrektorem oddziałów
w banku gdzie zarządzała zespołami w rozproszonej strukturze w trzech
liniach biznesowych – detalicznej, prestiżowej i firmowej. Doświadczenie i
wiedza wyniesione z pracy w międzynarodowych korporacjach pomogły otworzyć
się na nowe, ambitne wyzwania. Po wielu latach pracy w sektorze bankowym,
odważyła się na zmianę, otworzyła własną firmę, rozpoczynając pracę w branży
IT. Obecnie jest Dyrektorem Sprzedaży w firmie SafePlus Sp. z o.o. gdzie
odpowiada m.in. za prowadzenie całego procesu sprzedaży i projektu
(prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje, redagowanie i
finalizowanie umów). Posiada doskonałe umiejętności organizacyjne i
interpersonalne potwierdzone doświadczeniem w komunikacji z klientami i
partnerami biznesowymi.
Zespół organizacyjny Oddział Gdańsk
Eliza Hałas – liderka oddziału, odpowiedzialna za rozwój spotkań
Absolwentka Uniwersytetu Morskiego w Gdyni. Posiada przeszło 20 letnie doświadczenie zawodowe, zdobywane głównie w sprzedaży i marketingu. Ostatnie lata rozwijała swoje umiejętności w branży hotelarskiej i eventowej. Poprzednio ścisłe związana z nieruchomościami. Domeną naszej Elizy jest budowanie silnych relacji biznesowych. Fundamentem tych umiejętności, jest orientacja na jakość i zawsze szczere zaangażowanie. Równie dobrze i z wielką pasją, odnajduje się w roli naturalnej liderki projektów i zespołów. Dzięki wrodzonemu optymizmowi, swoje otoczenie zawsze inspiruje do ciągłego rozwoju i poprawy kompetencji.
Zespół organizacyjny Oddział Warszawa
Agnieszka Kozakiewicz – Pietrzak – liderka oddziału, odpowiedzialna za rozwój spotkań
Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, posiada dyplom MBA uczelni ESCP Europe, w Berlinie. Ukończyła podyplomowe studia menadżerskie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W 2005 r. rozpoczęła pracę w Bel Leasing, obecnie Millennium Leasing. Trzy lata później objęła funkcję Regionalnego Dyrektora Sprzedaży w Regionie Centralnym. Była odpowiedzialna m.in. za sprzedaż i rozwój biznesu korporacyjnego oraz współpracę z Bankiem Millennium. Od czerwca 2016 r. pełni funkcję Członka Zarządu Millennium Leasing. Jest zakochana w rozwoju osobistym. Uważa, że człowiek uczy się całe życie. Skoncentrowana na budowaniu oraz utrzymaniu zespołów sprzedażowych, odnoszących wyniki i lubiących swoją pracę…pomimo wielu niesprzyjających sytuacji, szczególnie od czasu pandemii. Jest Trenerem Mentalnym. Determinacja pomogła jej dostać się na praktykę w DaimlerChrysler, w samym centrum dowodzenia marką Mercedes, gdzie bez gwiazdy nie ma jazdy. Na koncie ma wiele kursów z zakresu zarządzania oraz sprzedaży. Jako absolwentka szkoły przywództwa Johna Maxwell’a, jest dowodem na to, że przywództwa można się nauczyć.