Relacja z Wiosennej Akademia Marki Osobistej z uroczystą kolacją w Starej Bibliotece

wpis w: Bez kategorii 0

Akademii Marki Osobistej odbyła się 11 kwietnia 2024 i z racji na jej pierwszą edycje, wzbudzała wiele oczekiwań i podekscytowania. Widok sali konferencyjnej w Starej Bibliotece z ustawionymi krzesłami i projektorami zapowiadał intensywny dzień pełen inspiracji i nauki. Podczas naszej Akademii, można spotkać kobiety z różnych środowisk zawodowych i dziedzin, ale wszyscy mieli jedno wspólne marzenie: rozwój swojej marki osobistej. Przedstawiliśmy się nawzajem i szybko zaczęliśmy wymieniać swoje doświadczenia i cele, które chcieliśmy osiągnąć podczas tej akademii.

 Dlaczego warto budować markę osobistą? Budowanie marki osobistej to inwestycja w siebie. To odkrywanie swoich mocnych stron, wyznaczanie celów i świadome kształtowanie swojego wizerunku. Dzięki marce osobistej możemy przyciągać klientów, budować relacje i osiągać sukcesy.

Prowadzące akademię, to doświadczone ekspertki w dziedzinie budowania marki osobistej. Pierwszą prelekcję rozpoczęła Ilona Byra, która przedstawiła Kulisy kobiecego biznesu czyli Osobisty personal branding. Ilona, to współzałożycielka i prezeska zarządu Instytutu Heweliusza, propagatorka pracy na rzecz jakości w życiu publicznym. Omówiła znaczenie autentyczności, spójności i widoczności w procesie tworzenia marki osobistej, co otworzyło oczy uczestniczek na istotę tego, kim jesteśmy i jak chcemy być postrzegani przez innych.

Po wystąpieniu Ilony, przyszedł czas, na praktyczne warsztaty Agnieszki Bełz, podczas których mieliśmy okazję pracować nad naszymi własnymi markami osobistymi na Linkedin. Analizowaliśmy nasze wartości, cele, mocne strony i obszary do poprawy. Dzięki temu zrozumieliśmy, jakie kroki musimy podjąć, aby budować swoją markę w sposób skuteczny i autentyczny. Temat wystąpienia brzmiał, Skuteczne sposoby budowanie marki osobistej przedsiębiorczej kobiety  – Agnieszka to, CEO Skillwalker, Talent Hunter, Strateg, Przedsiębiorca, Rekruter, Doradca Klienta, Mentor & Trener, Prelegent. Przewodnik po rynku pracy.

Kolejne godziny Akademii były równie intensywne i pełne wartościowych informacji. Ewa Piotrowska dzieliła się z nami swoimi doświadczeniami i strategiami, które pomogły jej osiągnąć sukces w budowaniu marki osobistej przy wsparciu podcastu. Ewa przedstwiła prezentację Budowa marki osobistej poprzez podcasty – Ewa jest dyrektorką marketingu i sprzedaży, twórca podcastu „Sprzedaż jest najważniejsza”

Podczas drugiej części Akademii Marki Osobistej czuliśmy się pełni motywacji i gotowi na podjęcie wyzwań związanych z budowaniem naszych marek osobistych. A wystąpienie rozpoczęła  Anna Szermach – Adwokat, doktor nauk prawnych, wykładowca na aplikacji adwokackiej przy Wrocławskiej Okręgowej Radzie Adwokackiej, specjalistka z zakresu prawa handlowego i cywilnego. Ania przedstawiła temat: Prawne aspekty budowanie marki osobistej – na co uważać w sieci, aby nie ponieść konsekwencji prawnych? 

Przyszedł czas na Social media, które obecnie wzbudzają duże zainteresowanie, obejmują różnorodne platformy, zależnie od preferencji użytkowników oraz trendów. Prezentację rozpoczła Iwona Knihnicka, obecnie sprawuje funkcję lidera zespołu w agencji reklamowej Stylweiss, która może poszczycić się ponad 30-letnim doświadczeniem. Iwona pokazała jak w prosty sposób można rozpocząć działania na Linkedin. Podczas swojego wystąpienia na bieżąco pokazywała możliwości proponowanych aplikacji. Po swojej prelekcji poprosiła uczestniczków o wypełnienie krótkiej ankiety.

Zakończyliśmy nasze spotkanie wystąpieniem Anny Salamon.

Ania przedstawiła prezentację: Użycie social mediów do prowadzenia biznesu – Feacebook, Instagram. Podczas tego panelu dowiedzieliśmy się, jak zwiększyć grono obserwujących i jak obserwujących zamienić w klientów. Jak znaleźć swoja niszę i wymarzoną klientkę. Jak poradzić sobie z wiralami.

Akademia Marki Osobistej: to doświadczenie z nowymi znajomościami, inspiracją i konkretnymi planami działań, które mieliśmy zamiar zrealizować po powrocie do naszych miejsc pracy i społeczności. Wychodząc z Akademii Marki Osobistej, czułam się pewniejszy siebie i bardziej świadomy swojej wartości. Było to nie tylko doświadczenie edukacyjne, ale również transformacyjne, które pomogło nam zdefiniować moją markę osobistą i podjąć kroki w kierunku realizacji zawodowych i osobistych celów.

Na zakończenie całego dnia prelekcji świętowałyśmy jedząc uroczystą kolację w Starej Bibliotece.