Relacja z Letniej Akademii Sprzedaży Kobiet

wpis w: Bez kategorii 0

W dniu 21 lipca 2023 w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu odbyła się Akademia Sprzedaży, w ramach Letniej Akademii Sprzedaży dla Kobiet. Spotkanie zorganizowane zostało przez zespół dyrektorek sprzedaży, członkiń: Przedsiębiorcze i Odważne.

Podczas całego dnia szkoleniowego uczestniczki z rożnych firm, miały możliwość zgłębienia sztuki prezentacji oferty, poznania technik efektywnej komunikacji, aktywnego słuchania i technik zadawania pytań. Czas minął w przyjaznej atmosferze, ćwiczenia były prowadzone w sposób interaktywny i dynamiczny. 

Spotkanie rozpoczęła  Olena Denysyuk, EMBA Dyrektor Sprzedaży Działu Klinika, firma Argenta tematem: Twoja marka osobista eksperta sprzedaży Ten panel kierowany był jest do osób, które chcą zbudować swoją markę osobistą.

Druga weszła na scenę Laura Dądela-Barańczuk – prezes zarządu BARAŃCZUK ESTATES Sp. z o.o., psycholog biznesu, psycholog kliniczna, ekspertka ds. psychologii sprzedaży, omówiła: Twój awans – od specjalisty do menagera sprzedaży Awans na stanowisko menedżerskie jest nagrodą, ale oznacza również duże zmiany. W szczególności gdy do obowiązków nowego kierownika należy zarządzanie zespołem.

Jako trzecia, weszła na scenę: Ewa Piotrowska, Dyrektor Sprzedaży w Impel, menager zespołu, strateg, która opowiedziała o Sprzedaży poprzez pomaganie, sposoby pozyskania Twojego klienta Sprzedaż nie jest łatwa. Wymaga wiele pracy nad tym, aby robić to skutecznie. Masz wiele możliwości na naukę sprzedaży, więc nie mów, że się nie da. Na pewno stracisz na tym wiele godzin, ale opłaca się działać w tym kierunku! Podczas tego panelu Ewa opowiedziała, dlaczego pokochała sprzedaż, oraz przedstawi skuteczne sposoby pozyskania klienta.

Finalizacja sprzedaży i negocjacje z klientem , to panel Joli Uździckiej – Dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie JawaSoft Jola, to doświadczona managerka sprzedaży i marketingu. Przez wiele lat była dyrektorem marketingu w branży informatycznej,  gdzie zarządzała zespołami markerów oraz działem wsparcia sprzedaży. Doświadczenie i wiedza wyniesione z pracy w spółce IT, pomogły otworzyć się na nowe, ambitne wyzwania.

Ostatnią dyrektorom, która wystąpiła na naszym wydarzeniu, to Ewa Nowak-Iskra – Dyrektor Regionu Dolnośląskiego BGK. Profesjonalna opieka klienta i skuteczne relacje z klientem. Podczas tego panelu, uczestniczki, dowiedziały się, jak budować skuteczne relacje i prowadzić spotkania biznesowe z obecnymi klientami. Jak podnieść jakość obsługi klienta, dzięki podniesieniu standardów działania.

Po wszystkich panelach, udałyśmy się na wspólną kolacja z uczestniczkami warsztatów. Bezcennym doświadczeniem było afterparty z atmosferą idealną do nawiązania nowych kontaktów. To było wspaniałe szkolenie.